Trött på skolan?

Åh! Vilken jävla dag! Ibland blir jag bara så trött på alla! Har haft möte med 2 olika lärare + rektorn pga av att min lärare behandlar mig orättvist och andra saker som är privata. Dom har ringt pappa och ska ha massa möten och jag pallar inte med högstadiestyle, trodde att allting skulle vara mycket mera seriöst på gymnasiet men jag hade nog fel. Pratade även med min SYV och hon berättade att det kostar ca 57.000 att flytta till Spanien och sen vill man ju shoppa och göra andra saker köpa vin för 17 kr och jag vet inte hur sugen pappa är på att betala 57.000 för att bli av med mig, men Max skulle nog göra det. Jag hade ju uppsägningstid i två veckor på jobbet men nu har jag sagt upp mig helt men jag var så välkommen tillbaka, när jag ville och då behövde jag inte gå på någon jobbintervjuv utan då är jobbet mitt! ;) Just nu så pluggar jag Genetik och det har jag prov på imorgon men jag ska träna ikväll, om jag hinner klart! Saknar min bebis som tusan..<3
Så jävla fula vi är, men jag älskar oss ändå<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0