Sjuk!

Usch, idag är jag hemma ifrån skolan pga av att jag har fått mens(?) och värk. Fast jag vet inte om det är mens eller om det är något annat pga av att jag redan har haft mens den här månaden? Men det är skitsamma, finns ju kondom! Haha jag skojade bara. Jag har faktiskt en kyskhetring som är ett tecken på att jag ska vara oskuld tills jag gifter mig. Det är många som har försökt ändå men det är några som accepterar det, tack<3
Har suttit och kollat runt lite på internet och jag ska nog beställa hem lite kläder ifrån både Nelly.com och H&M! Men jag får se hur det blir. Bloggar mera senare, kyss!

Kommentarer
Postat av: Nellieeh

Jättefin blogg!

Allt bra? :)

2011-11-29 @ 20:41:12
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0