Riksdagen och Armé

God kväll!
Just nu så sitter jag i sängen och sjunger "love is in the air" osv. Det kan vara ganska okej men just nu så känner jag mig bara desperat. Idag har vi varit med skolan i riksdagen och det var svintråkigt. Våran gudie hade "sperma" i munnen när han pratade eller det var i alla fall sjukt likt. Sen gick vi till donken och då åt jag min ceasarsallad och så köpte jag gula stänger och cheddardipp! Gott, men efter det så avslutade vi med armémuseet och det var ganska interessant! Lärde mig massa nya saker men kan dock inte nämna något av det.. Hehe! Idag ska jag bara plugga eftersom att jag har en engelska redovisning imorgon och sen ett svenska prov. Och jag tror ju att jag har dyslexi men det tror inte min lärare, men det får vi väl se. Men nu ska jag fortsätta ladda ner hem till midgård och sen ska jag äta! Puss
Obs en väldigt gammal bild, lägg märke till att jag inte har några bröst!

Kommentarer
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

fin blogg , allt bra? :)

2011-11-30 @ 17:32:35
URL: http://linneaholmden.blogg.se/
Postat av: Nellieeh

SV:

Tack så mycket!

Så bra, jodå allt är bra med mig också. :)

2011-11-30 @ 18:10:43
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0