Mens, why, why?!

Hej! Åkte hem en timme tidigare idag pga av att jag fick mens när jag var i skolan och jag hadesådan mensvärk.. Kom hem typ vid 20 i 1 och sen dess har jag pendlat mellan att gå mellan sängen och toan. Vi får se om jag får mindre menssmärtor av mina P-Piller. Mådde så sjukt illa så att jag höll på att börja gråta. Jag är helt slut i hela kroppen och är allmänt seg i kroppen, jag luktar svett, mens och andedräkt en snabb sammanfattning på det : jag luktar skit! Det bästa med att ha mens är ju fan att ligga runt inne på hemsidor och shoppa Är så sjukt trött och känner att jag inte har något vettigt att bloggaom förutom att tar jag två pass till dom har två sista veckorna tjänar jag ca 3500 haha kan vara ganska najs! Men nu ska jag shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0