Hej igen!

Det var verkligen en evighet sen jag bloggade! Har ni saknat mig? ;) Klart att ni har, annars skulle jag ju inte haft några läsare under min paus ;) Just nu så sitter jag i sängen och dricker jordgubbssaft och äter pringels! Kan vara nice det men jag är trött och saknar min prins och jaa jag har en prins också. Avis?
På fredag är det fest som gäller! Igå var jag och min lilla Victoria i Kista centrum (jao) och shoppade! Fick med mig ett par jeans, ett skit sexigt fodral som är så tight så om jag hostar så spricker sömmarna! Sen ear cuffs och en BH ;)
Har inte gjort så mycket annat idag förutom att jag har jobbat och tjänat 400 kronor (yeeeaah) och sen har jag städat mitt rum och skrivit en bokrecension! Snart så ska jag väl lägga mig och sova men först ska jag ringa till min Prins och säga att jag ska hugga av hans testiklar! :*
Näe, nu skojade jag nog. Dom kan han få behålla! Men på fredag ska jag, Vicki och Ida på fest och vi kommer att vara så jävla snygga så att dom andra brudarna kommer att stänga in sig!
SEXY AND WE KNOW IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0