French hot dog!

Hej och godkväll!
Just nu sitter jag i sängen och har precis limmat på en nagel! Tappade den i skolan och kände att jag ville ha långa naglar så när jag tappade den så satte jag på den, juste det är tippar som man gör själv inte riktiga naglar! Skoldagen har varit tråkig men jag har ändå fått lite gjort. Mi casa es amarilla tror jag.. Kommer inte ihåg men nått sånt. Ikväll ska jag hem till min lilla Alejandro och pussa lite på honom och förövrigt så köpte jag en french hot dog idag och jag har aldrig blivit så lycklig!! Så gott och med vitlökssås och en grillad... Namnam! Men nu ska jag måla naglarna och sedan äta och träffa Alejandro!
Hugs and Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0