FRÅGESTUND!


Kommentarer
Postat av: Johanna

varför sa du upp dig? ska du skaffa något nytt jobb eller ska du gå i skolan? ska du flytta till spanien? ska du gå i skolan eller ska ta vara au pair?

Kram Johanna

2011-11-16 @ 18:35:05
Postat av: Thailuv

1.Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara och varför?

2. Om du blir fast på en öde ö, vem skulle du ta med dig och varför?

3. Om du var tvungen att amputera en kroppsdel, vad skulle det vara för kroppsdel?

4. Vilka bloggar läser du och vad tycker du om dom? :)

5. Vad tror du att du har gemensamt med dom bloggerskorna?



Mvh Thailuv

2011-11-17 @ 06:16:59
Postat av: erik

Vad har du för bh storlek?? Är du oskuld? Favorit stälning?

2011-11-27 @ 02:38:50
Postat av: petronella

Hej!

mina frågor :)



1.hur länge har du haft din blogg? :)



2.vill du lära känna mig bättre? :)



3.kan jag få din msn? :)

Postat av: Felicia

Hur länge har du och alejandro varit tillsammans:*?

skulle du kunna vara ortogen? :'( eller tror du att han skulle kunna vara det? bråkar ni mycket? hur funkar det att gå så långt bort i skolan? har du fått nya kompisar? jag vill gå något med ekonomi, finns det på din skola och är det bra? vad ska du jobba med när du blir stor? tack

2011-11-29 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0