Försenat tåg osv.

Värt. Tåget är försenat i 20 minuter och jag håller på att frysa ihjäl.. Varför, varför tog jag inte tåget vid sju?? Åh jag blir så trött på mig själv ibland. Men för att fördröja tiden eftersom att jag inte kan smsa eller ringa så får jag blogga! Ska svara på "alla" frågor på fredag eller söndag angående frågestunden men ni är VÄRDELÖSA på att fråga! Har fått några frågor men dock är ju alla inte seriösa men det är väl sånt man får leva med. Nu är det tio minuter kvar tills tåget går! Shit, dock så börjar jag när tåget är i Knivsta. Men fuck det, har ändå matte med världens bästa lärare. Sen engelska och spanska. Mina fingrar är is, bloggar mera sen. Adda min wordfeud, melinamatilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0