-

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag är jävligt stark, fast man kanske inte tror det! 
- Jag är superkär!!
- Jag har väldigt speciellt humör!
- Jag är jätteblyg!! 

Berätta 4 saker du gjort idag:
- Legat i sängen 
- Ätit toast!
- Övat på min dans + cheer! 
- Pratat i telefon! 

Berätta 4 saker du har på dej just nu:

- Trosor 
-One piece
-
-


Skriv ner 4 saker du hatar:

-Orättvisa
-Människor som tror att dom är bättre än andra. 
-Folk som förstör, tex, snor saker, slåss och gör allmänt onödiga saker.
-Cancer 

Skriv ner 4 saker du älskar:
-Pappa, Max, Olivia, Victoria och Alejandro + några till! 
-Att bara ligga och svettast! 
-Mysa/gosa! 
-Festa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0