Sjuk

Dålig uppdatering plus att jag är sjuk.. Kul! Igår var jag med skolan på August stringberg museet, ganska tråkigt men jag orkade inte ha en massa negativenergi! Igår kväll så låg jag och pratade med min älskling i telefon men sen la jag på för att jag var tvungen att sova. Min filt luktar som honom, hur det kommer sig kan jag inte berätta!;) Igår var jag Olivia Tove och Malin inne i stan på en liten konsert för homosexuella mm. Och jag vet inte varför men när jag är i närheten av "superbögar" så blir jag nervös och börjar gråta. Tror ni inte att jag började gråta igår? Började med att jag skratta sen kom tårarna och då fick jag ju ännu mer uppmärksamhet dvs ingen brydde sig om kissie eller peter07 eller vad han heter! Mitt huvud exploderar snart. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0