LLL

Ligger i min säng och kollar på tv. Ringde nyss och väckte Alejandro som sov, haha as söt! Idag så blir det en lugndag ska bara ligga hemma och plugga (Y) har nationella matte på torsdag är sjukt otaggad på skolan överhuvudtaget. Går bara en massa idioter där. Hade jag haft en pistol hade jag skjutit alla som jag inte tycker om (mer än 70%). Måste måla om mitt rum som är rosa och brunt (?) vill ha vitt med en svart text. Tror att det kommer att bli "live, love, laught" (stavningen) Håller på att göra en mini-töjning har en navelpiercing i båda öronen haha cool! Fyller ju år om 9 dagar och då önskar jag mig en stav i övre örat o en nipple-piercing :D TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0