Just nu

Just nu sitter jag i lagunen som är ett klassrum för dom som behöver extra hjälp av en sjukt bra lärare! Imorse hade vi so så var en kille här och ställde massa frågor om hur vi mådde osv. Sen dom som var trötta skulle få uppiggande te och dom som var pigga fick lugnande (jag som är den enda smarta kom på att allt var mytteri) sen har jag haft idrott och då körde vi basket och fotboll, ska satsa på de. Jag är ju bara föööör duktig. Sen drog jag till sos(?)med Felicia och till slut hamnade jag här..? Men vafan var det för väder imorse? Det snöade fan. Idag sKa jag plugga sen blir det till och träna cheerleading! SUPERETTAN HÄR KOMMER DJURGÅR'N haha 0or

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0