jävla skämt, horgårdens if

JAAAAAAA!!!!! AIK VANN IGÅR!!!! AIK KLÄTTRAR UPP MOT GULDET! Framåt stolta AIK! Godmorgon, borde inte ens vara vaken nu eftersom jag var vaken till två igår. Dum som jag är got jag en kopp svart te med socker. Trodde ett tag att jag skulle hoppa ut ur fönstret men det löste sig. Idag är det skola (som vanligt) tråkigt som faaaan. Efter skolan ska jag hem och ladda om (sova och äta) sen dra iväg till midgårdsvallen och träna. Vad händer mer er horgården? Näst sist, HUGGA DIF! Hahahahahagagagagagahahahaha fyfan va fula ni är hahahahahahahah dööööööö. En kille i min klass har en "die facebook die" tröja. Borde man trycka "die dif die"?;) Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0