Friday

Skulle ju träffa Alejandro igår men så blev det ju inte, det är inte ovanligt. Det blir alltid så, istället för att träffas så bråkar vi.. För att rädda mig själv och min kväll följde jag med Olivia och Linn till Rålis sen kommer Martin och en kille som hette Gabriel, jag märkte att han inte var nykter någonstans för att han tog LCD. Sen så ville han att något skulle hända och då försökte jag få Linn och Felicia att strula med honom men då ville han strula med mig.. Senare ville han js gruppsex med ALLA! Han började kalla mig bitterfitta, slyna osv. sen höll han armén runt mig och sen känner jag hur han har sin hand på mitt bröst och jag får panik och börjar skrika sen kommer 3 killar och då är det George och jah berättar för honom vad han hade gjort sen när vi kommer till Märsta så träffar jag George och crippe och dom hade letat efter killen, så jävla gulligt! Men hade han inte varit hög så hade jag slagit honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0