.

Jag orkar inte. Jag sover dåligt, har ingen ork att plugga, jag har gått upp i vikt, jag har fått finnar och är stressad hela tiden. Min mage gör jämt och ständigt ont och jag kan inte koncentrera mig. Jag ska hinna med att plugga den sista månaden samtidigt som jag ska hinna med cheerleadingen 4 gånger i veckan plus att jag ska hinna ta det lugnt och träffa kompisar. Har pratat med pappa och han vill att jag ska göra ett uppehåll med cheerleadingen och satsa allt på skolan men jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag vill göra båda sakerna. Men det blir antagligen uppehåll med cheerleadingen för att kunna ta det lugnt. Hetsar upp mig på småsaker och vill bara bort.. Jag vill fast jag vill inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0