DIE MYTTARE DIE

Tjenis penis! Sitter i skolan fast jag har slutat, måste gilla skolan väldigt mycket..(?) Ska snart bege mig hemåt och plugga, städa och tvätta. Har inga rena kläder :( om jorden inte går under på lördag så ska jag fan gå och sola ( har bara solat en gång och jag tycker att det är obehagligt) Tycker bara att den där fula jäveln som myttar om att jorden ska gå under, han borde bli mördad! Han skämmer ut bibeln, hur många har inte läst bibeln och då borde dom kanske reagerat? Han får mig bara tycka att religion är ett större skämt än jag redan tycker. Så min slutsats är att honom ska man plåga och hugga av fingrar och skära bort hans hud och kasta ner i en brinnande ugn levande, det är där han hör hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0