Dålig uppdatering

Hej. Förlåt för dålig uppdatering men det har varit jättemycket i skolan och en heldel privata saker också. I måndags var jag och Olivia på AIK- Helsingborg. AIK vann med 2-1 det kändes bra och när dom gjorde mål så ramlade jag och satte mig på rumpan.. En gång åkte min tröja upp och jag visade hela magen..! Vi lärde oss i alla fall hur man spolar på toaletterna på arenan! För oss är det standard att gå på herrarnas och tränga sig i kön till toan haha! Träffade även Alejandro, Krisse och Kristian en snabbis. Sen träffa jag även en äckligkille som jag har hållt på med förut, hatar honom och hatar är ett väldigt starkt ord men helt seriöst så avskyr jag honom så mycket så jag får säga hatar. På fredag ska vi till en tjej i laget och mysa ;) Nu blir det till att jobba lite engelska, hejpa!

Kommentarer
Postat av: ANNE

godmorgon! vad tror du om denna onsdagen då? blir den bra eller? :D

2011-05-18 @ 09:54:45
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0