Varför just nu?!

Varför just nu? Mitt internet funkade ju jättebra tidigare igår men igår kväll ville det verkligen inte. Trodde att jag skulle slå sönder tangentbordet.. Men det klara sig ganska bra under mitt 20 minutersutbrott..
Håller på att chatta med Alejandro, på spanska! Haha det är jättekul, låter skit gay men det är roligt!:)
Idag har vi varit i norrtälje och jag har köpt en klänning, svart fodral, örhängen, rakhyvlar, deoderant och en almanacka! Sen åt vi mjukglass, namnamnam!
Det finns ju folk som går runt och ger folk rosor och sen tigger pengar och vi såg en hel familj och deras dotten ca 4 kanske gick runt och bar en ännu mindre på höften! Det såg sjukt ut! Blä! Jag kom även på att jag är så sjukt sugen på att tatuera mig! Ahh! Hejdå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0