Sängen

Just nu ligger jag inomhus i min säng. Har ingen lust att springa runt helt själv. Haha jag känner mig bitter, hemskt!
Jag har inget att göra, jag skulle laddat ner en film om internet inte skulle vara så segt. Skit. Funderar på att vara en tönt och ta en lista från BDB och leka med.. ENDAST för att jag har tråkigt..
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Ja..
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej, inte vad jag vet! 
7. Är du full? Nopp..
8. Är du en cooling? Jag? KLART
9. Är du från Irland? Nej men man skulle kunna tro det
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit och kommer aldrig bli

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?JA!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja det har jag. Fast det var en HAN 
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Hihi, ja!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Stalker? Ja..
7. Är du kär? JA!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja om han är rik:)

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Båda
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola, pepsi är äckligt..
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda!
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? MOBIL!

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej 
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Aldrig i hela mitt liv
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Ja!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. Velat försvinna? Ja

skit
Vad såg du på tv sist? Kommer inte ihåg..
Vems blogg läste du sist? Sarahtjulander.se
Vad åt du sist? Långfil 
Vem pratade du med sist? Olivia 
Vem ringde du sist? Alejandro <3 
Vem messade du sist? Tove
Vad läste du sist "bok"? De bortglömda barnen 
Vem pussade du sist? Alejandroo!
Vem kramde du sist? Pappa
Vem bjöd du sist på något? Olivia tror jag
Vad köpte du sist? Halsband, armband och badtrosor!
KUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0