Hey Hoe, Let's Go!

Jag hade tänkt att jag skulle börja blogga igen. Fast jag vet inte hur det kommer att gå men förhoppningsvis så kommer det väl att hålla i sig! Idag har jag varit i Sigtuna och ätit middag och sedan varit på Farbror Blå. Skulle träffat min pojkvän Alejandro egentligen men jag har fått mens och det blev bara inget.. Tråkigt för att jag saknar honom!
Jag har hållt på och fixat med designen men det har inte gått så himla bra för att jag får den inte exakt! Blir galen, nästan lika galen som jag är på ******! Haha, ibland är jag ganska rolig! Ikväll ska jag väl fortsätta att trixa med min design och sen ska jag packa.. Åker till landet imorgon och åker hem på torsdag och sen på fredagen åker jag till Danmark! Mycket att hinna med.. Men nu ska jag kika vidare, bloggar nog mera senare.
Här kommer lite bilder! ;)
JUSTE! Pappas scyssta kompis Kalle/Calle har rensat min dator så att nu är den snabb! Kan sitta vid den och vara inne på internet och jag tror att jag tom kan spela tetris!!! Endast rensning bland porren ;)
Älskar dig Pappa<3
Trollaaaaa<3
Hade en tid när jag jämt skelade (?) sen blev jag normal :)
Åre!
Snel Hezt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0