Godmorgon!

Sitter superpigg i sängen och smsar med en tjej som jag har saknat!! Jag ska snart åka vidare till mitt landställe men någon ska duscha och äta frukost och bla bla bla. Samma skit varje gång!:)
Jag hann i alla fall packa igår haha! Men jag vet inte om det är tillräckligt? Men jag får hoppas på det, jag får inte glömma p-piller och tamponger glömmer jag det så är det bara att vända tillbaka mot Märsta. Sololjan blir min bästa vän dom här dagarna.. Oh lord.
Jag ska lära mig åka wakeboard, hur coolt är inte det liksom? :) Sen ska vi köra paintboll, skjuta med luftgevär, sakna sin pojkvän, tröstäta, leka med mobilen, sola osv!
Kommer nog att ha det ganska nice ändå! ;)
Här är våran badtunna vi har på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0