Svar på frågestund!

varför sa du upp dig? ska du skaffa något nytt jobb eller ska du gå i skolan? ska du flytta till spanien? ska du gå i skolan eller ska ta vara au pair? 
Kram Johanna

1. Jag sa upp mig pga. av att det var dåligt betalt, man fick bara massa skit ifrån kunderna, konstiga jobbtider och sen låg jag efter i skolan! Nej eller jag kollar runt och letar helgjobb men jag vet inte hur det blir. Nej jag ska inte flytta till Spanien! Jag skulle det först men sen visade det sig att man var tvungen att betala upp till 100.000 kr och då sket det sig! Pass på sista,

1.Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara och varför?
2. Om du blir fast på en öde ö, vem skulle du ta med dig och varför?
3. Om du var tvungen att amputera en kroppsdel, vad skulle det vara för kroppsdel?
4. Vilka bloggar läser du och vad tycker du om dom? :)
5. Vad tror du att du har gemensamt med dom bloggerskorna?

Mvh Thailuv

Ja, jag hade valt att ha min mamma i livet, att ha Malin i livet och sedan 100.0000 kronor, hehe!

Oh, jag vet inte riktigt! Jag tror att jag skulle ta med mig en helt random kille och sedan ta tid och lära känna honom så blir det inget bråk!

Mina tår helt klart! Dom är svinfula!

Sarah Tjuhlander, Kissies, Dessies, Paow, Linn Jonsson, Hugo Rosas <3 och sen lite random bloggar bara! Antagligen bra eftersom att jag läser dom :)

Jag tror inte att vi har något gemensamt! Jo jag och Hugo har ju lika kroppar <3

 


Vad har du för bh storlek?? Är du oskuld? Favorit stälning?

Åh kids, kids, kids. Det ska väl du skita i ;)

Hej!
mina frågor :)

1.hur länge har du haft din blogg? :)

2.vill du lära känna mig bättre? :)

3.kan jag få din msn? :)

Jag har haft min blogg i snart 1 år! :D
Ja det skulle jag kunna göra :)
Tyvärr så använder jag inte msn :(
Hur länge har du och alejandro varit tillsammans:*?skulle du kunna vara ortogen? :'( eller tror du att han skulle kunna vara det? bråkar ni mycket? hur funkar det att gå så långt bort i skolan? har du fått nya kompisar? jag vill gå något med ekonomi, finns det på din skola och är det bra? vad ska du jobba med när du blir stor? tack
Sex månader imorgon! :) Nej absolut inte! Nej. Det är inget jag vill gå ut med i bloggen för att det är privat, men nej. 19 minuter är inte långt bort?:) ja :) jingen aning faktiskt, när jag var liten ville jag dansa stång men nu vet jag inte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej jag har en fråga, vem är den här Marinda som du brukar skriva om? Din syster? Kram

2011-12-14 @ 18:45:24
Postat av: mysan

Det finns flera som har de jobbigt där ute men jag vill bara säga att jag finns om du skulle behöva prata, förstår om de är jobbigt och kanske konstigt och prata med nån man inte känner men jag tycker du är värd de och jag vill att du ska må bra! tveka inte och lätta dit hjärta till mig om du vill för jag finns här med öppna famnar! <3

2012-01-03 @ 02:40:36
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0